Dermosil – tegus kolmekümnene

Avaldatud 1.01.2018 | Uudised

Dermoshopi asutaja ja tegevjuht Henry Backlund alustas äritegevust rõivatööstusest. Teekond jätkus 80ndatel aastatel õitsenud solaariumiärisse ja sealt edasi kosmeetikatööstusse.
„Solaariumides müüsime kosmeetikat ja jõudsime koos äripartneriga järeldusele, et ehk tasuks tooteid ise toota.”

Sellest sai alguse oma tootemargi arendamine ja 30 aastat tagasi tuli turule esimene Dermosili toode, milleks oli Ihupiim. Haiglasektorile välja töötatud toode ei jõudnud professionaalsesse kasutusse, kuid see pakkus huvi haiglapersonalile.

„Panime ruttu tähele, et kliendid vajavad ka teistsuguseid tooteid ja ühena esimestest tõime turule Ihupiima lõhnastamata versiooni. Sellest sai müügihitt. Tookord ei olnud lõhnastamata tooteid praktiliselt üldse saada,” jutustab Henry.
Testreid saadeti posti teel, kuid Henry ja tema abikaasa Inga sõitsid mõlemad mööda Soomet ringi ja viisid testreid ka otse klientidele kätte. Enne kui äritegevus hoo sisse sai, oli ka vaiksemaid päevi.
„Kui laost läks suur kastiautotäis tellimusi posti, siis mäletan end mõtlevat, et täna oli hea päev,” meenutab Henry. „Algul oli raske, kuid uskusin kogu aeg, et varsti läheb tegevus käima ja ettevõte kasvab. Kui leppida sellega, mis on juba olemas, lakkab ettevõte arenemast.”

Täna pakub Dermoshopi kontsern tööd ligikaudu 70 inimesele, kellest 56 töötab peakontoris Korsnäsis. Ettevõtte tegevusse on kaasatud ka Henry Backlundi perekond: abikaasa Inga töötab klienditeeninduses, poeg Rasmus vastutab Venemaa tegevussuuna eest ja tütar Henrietta töötab hetkel jumestustoodete tootearenduse osakonnas.
„Peale õpinguid majanduskõrgkoolis tärkas minus huvi kosmeetikavaldkonna vastu. Jumestaja eriala omandamine süvendas minu huvi selle ala vastu veelgi,” ütleb Henrietta.
Henrietta naudib vabadust, mida tootearendus pakub. Tootevaliku väljatöötamisel arvestatakse klientide soovidega, kuid teekond ideest valmis Dermosili tooteni on pikaajaline protsess. Henrietta sukeldub meelsasti koostisosade ja keemia maailma.
„Meie eesmärk on luua nahasõbralikke tooteid, mistõttu teatud koostisosi me toodetes lihtsalt ei kasuta,” ütleb Henrietta veendunult. „Vähesed kliendid teavad, et meie töö sisaldab ka üksjagu juriidilist poolt. Meie igapäevaste tööülesannete hulka kuuluvad kosmeetikavaldkonna alaste õigusaktidega kursis olemine ja toodete registreerimine ELi kosmeetikatoodetest teavitamise portaali CPNP.”

Dermosili tooteid saab osta veebipoe kaudu juba alates 1996. aastast. Digitaliseerumine ongi suurim valdkonda raputanud muudatus.
„Kui ma mõni aeg tagasi rongiga Helsingist naasin, vaatasin teisi reisijaid. Kõigil oli käes kas tahvelarvuti või mobiiltelefon. Mida me küll 20 aastat tagasi rongiga sõites tegime? Nüüd oleme kogu aeg online'is,” arutleb Henry.
Algusest peale on Dermosili üheks nurgakiviks olnud oskuslik ja kiire klienditeenindus, kuid ka kliendisuhtlus on digitaliseerumise käigus saanud endale uued väljundid. Nüüd võetakse ettevõttega aina sagedamini ühendust vestlusakna või sotsiaalmeedia kaudu.
„Tähtis on, et klient saaks vastuse kiiresti. Töö klienditeeninduses esitab töötajatele väga kõrgeid nõudmisi, sest tuleb tunda kogu tootevalikut ja teada tarneaegu. Klienditeenindusest olen saanud kaasa hea pagasi ka tootearendustööks, sest just klienditeeninduse kaudu õpid klienti tundma ja mõistma,” sõnab Henrietta.
Nahasõbralikud taimeõlidel põhinevad tooted, lühikesed kättetoimetamise ajad ja kiire klienditeenindus on pikaajalise ja süsteemse töö tulemus. Millest aga tegevjuht veel unistab?
„Tegeleme ettevõttes küll tootearendustööga, kuid meil ei ole oma uuringukeskust, mis töötaks välja uusi koostisosi ja toimeaineid. See on alati olnud minu soov ja eesmärk,” mõtiskleb Henry.

Meist

Kvaliteetsed jumestustooted, trendikad erihooldustooted ja turvalised baastooted kogu perele – Dermoshop Oy on Dermosili tooteid välja töötanud aastast 1988. Hetkel on tootevalikus ligikaudu 400 toodet. Tutvu ja leia oma lemmikud!

Tellimistingimused | Süsteemiinfo © Dermoshop OÜ