TASUTA TARNE ÜLE 50€ TELLIMUSTELE - TARNEAEG 3-5 TÖÖPÄEVA

FAQ – Korduma kippuvad küsimused

Soovisin tasuta Dermosili ajakirja ja testreid, kuidas neid saada?

Selleks palume saata Dermoshopi klienditeeninduse e-mailile: service@dermosil.ee oma täielik nimi, postiaadress ja kontakttelefon. Saadame ajakirja ja testrid Teile soovi korral kas töö- või kodusele aadressile.

Tegin läbi Dermosili veebipoe tellimuse ja mulle ei olnud lisatud boonustooteid?

Tehes tellimuse läbi Dermosili veebikeskkonna, siis kindlaksmääratud boonustooted enam automaatselt kaasa ei panda. Läbi veebipoe tellijad peavad kindlasti ise valima soovitud boonustooted. Juhul, kui boonustooteid ei valitud, siis tellimusega saadud boonuspunktid jäävad alles ja neid saab kasutada näiteks koos järgmise tellimusega. Boonuspunktid kehtivad üks (1) aasta alates tellimuse esitamise kuupäevast.

Praktilistel põhjustel tellimustele, mis on edastatud telefoni teel, siis nendele tellimustele lisatakse juurde kindlaksmääratud boonustooted. Kindlaksmääratud boonustooted kehtivad kaks (2) kuud,sama aeg kui Dermosili ajakiri.

Kuidas arvestatakse boonuspunkte?

Boonuspunkte arvestatakse Eestis, Soomes ja Rootis ühtemoodi.

Alates 01.01.2011 on arvestatakse boonuspunkte järgmiselt: 1 EUR= 10 boonuspunkti.

Igal juhul kui boonussüsteem tekitab segadust, siis palume meiega kontakteeruda telefoni 600 66 22 või e-maili kaudu: service@dermosil.ee.

Olen saatnud Dermosili e-maili, kuid vastust ei ole saanud.Mis sellisel juhul teha?

Dermosili klienditeenindus vastab kõikidele küsimustele, mis on saadetud e-mailiga reeglina 2 tööpäeva jooksul. Kui Teie küsimusele ei ole siiski vastust tulnud, siis palume helistada klienditeeninduse telefonil 600 66 22. Dermoshopi automaatvastajale saab samuti teate jätta, kuid sel juhul palume kindlasti jätta ka oma kontakttelefoni, et saaksime Teiega ühendust võtta.

Kuna Dermosili meilisüsteem on ühenduses meie Soome ettevõttega, on võimalik, et mõnel juhul ei jõua saadetud e-mailid meieni, kuna need satuvad Spämmi-filtrisse, mida meie ei näe. Nii näiteks on juhtunud hot.ee, mail.ee ja hotmail.com meilidega. Igal juhul vabandame klientide ees ja püüame oma poolt Teie probleemid kiiresti ja igati positiivselt lahendada. Samuti saab küsimused saata otse Dermoshopi klienditeenindusele tööpäeviti 8:30-16:00 Dermosili veebipoe paremal all nurgas oleva vestlusakna kaudu.

Millal saan jälle teie ajakirja? Viimase ajakirja saabumisest on juba pikk aeg möödas ja mõned mu tuttavad on juba saanud uue ajakirja.

Dermosili ajakiri saadetakse eelisjärjekorras klientidele, kes on esitanud viimase aasta jooksul läbi Dermosil.ee veebipoe tellimuse, välja kuus korda aastas koos tootetestritega. Soovi korral saate ajakirja ka muul ajal, teatades oma soovist meie kliendite nindusele. Samuti leiate alati meie värskeima ajakirja ka http://www.dermosil.ee/

Olen registreerunud teie kodulehel juba kaua aega tagasi, miks ajakiri mulle koju ei tule?

Registreerumine http://www.dermosil.ee ja Dermo Uudiste postitamisnimekirjas olemine tähendab, et saate e-posti teel DermoNews teadaandeid paar korda kuus sõltuvalt teid huvitavatele teemadele, millest olete meid teavitanud. Ajakirja soovist palun teatage Dermosili klienditeeninduse e-mailile: service@dermosil.ee või helistades telefonil 600 66 22. Ajakiri saadetakse klientidele automaatselt peale seda, kui nad on saanud oma kliendinumbri. Kliendinumber antakse koos esimese tellimuse tegemisega.

Muutsin oma kontaktandmed Dermosili lehel aga ajakiri tuleb ikka vanale aadressile- miks nii?

Kuna Dermosili kliendibaas ja koduleht automaatselt aadresse ei ühilda, siis palume kindlasti andmete muutumisest informeerida Dermosili klienditeenindust saates sellekohase e-maili service@dermosil.ee. Edaspidi hakkab ajakiri käima soovitud aadressile.

Kui ma esitan tellimust, siis küsitakse isikukoodi, kas isikukood on delikaatne info?

Vastavalt Eesti Andmekaitse inspektsioonile isikukood kuulub tavaliste, mitte delikaatsete isikuandmete hulka.Delikaatsete isikuanmete loeteluga saab tutvuda siit lingilt: http://www.aki.ee/et/delikaatsed-isikuandmed

Kas ma saan veel teha lisatellimuse, kui unustasin tellimuse tegemisel mõne toote lisamata?

Lisatellimust ei ole võimalik teha ega tooteid juurde lisada, kuna esitatud tellimus läheb praktiliselt kohe pakkimisse. Kui unustasite toote tellimusse lisada, siis sel juhul palun esitage uus tellimus.

Kuidas tuleks tühjad pudelid hävitada? Kas neid on võimalik saata teile korduvkasutusse?

Parim võimalus tühjade tootepakendite hävitamiseks on visata need ära koos muude plastjäätmetega selleks mõeldud jäätmekonteinerisse. Kahjuks ei ole meil hügieenilistel põhjustel võimalik pakendeid korduvkasutada. Dermoshop OÜ-l on koostööleping Eesti Pakendiringlusega, kus klientidel on võimalik visata tühjad Dermoshopi pudelid - topsikud spetsiaalsetesse Pakendiringluse jäätmekonteineritesse. Lähem info jäätmekonteinerite asukohast leiab aadressilt: http://www.pakendiringlus.ee/

Kas teie tootevalikus on või kas on tulemas just imikutele/väikelastele sobivat niisutavat kreemi? Vajadus selle järele on suur!

Dermosil`i toodetest sobib lastele ja tundliku nahaga inimestele niisutavaks kreemiks suurepäraselt Sensitive sarja tooted, mis on vastava märgistusega. Dermosil`i tootesarjast leiab ka teisi väikelastele sobivaid tooteid nagu Kreemseep, Pehme seep ning Duši- ja Vanniõli aga samuti Extra Kreem kas 50ml või 200 ml tuubis (tooted ei sisalda värv-, lõhnaaineid, alkoholi ega parabeene).

Arve on jäänud maksmata, mis sellisel puhul teha?

Dermoshop OÜ saadab kliendile reeglina arve koos toodetega pakis või kui arve on tasutud kohe pärast tellimuse esitamist (pangalingi kaudu), siis lisatakse pakki mitte arve vaid pakkenimekiri. Alates 01.01.2013 teeb Dermoshop OÜ koostööd Lindorff Eesti AS-ig, kõik arved, mille tähtaeg on ületanud 30 päeva saadetakse nõudmiseks inkassofirmasse. Dermoshop OÜ ei ole kohustatud saatma klientidele kordusarveid. Hea tahte poolest oleme saatnud e-mailiga meeldetuletuse ja reeglina on kõik küsimused ka kenasti lahendatud. Kui klient meiega ühendust ei võta siis uuesti meeldetuletust ei saadeta. Samas, kui kliendil tekib probleeme arve tasumisega, siis palume võtta ühendust dermosili klienditeeninduse e-maili aadressil: service@dermosil.ee ja kindlasti leiame ühiselt ka lahenduse.

Teie Extra Kreem on nahal väga mõnus. Tahaksin siiski teada, millest tuleneb selle eriline pärlendav/hõbedase helgiga sädelus? Sarnase asjaga ei ole varem kokku puutunud.

Väga meeldiv, et Extra Kreem on teile meelepärane. Kreemi hõbedaläikeline värv tuleneb kreemi koostisse kuuluvatest komponentidest cetyl alcohol (tsetüülalkohol) ja stearyl alcohol (stearüülalkohol), mis kreemi valmistamise käigus nagu "voolavad" läbi kreemi emulsiooni ja muutuvad hõbedasteks. See, et hõbedane toon ilmneb lõpuks ka kreemis ja on tingitud sellest, et kreem ei sisalda värvaineid, millede abil varjataks ära toorainetele iseloomulik värv.

Vormistasin tellimust, kuid korraga muutus leht soomekeelseks. Mis sellisel juhul teha, sest ma ei saa aru soome keelest?

Keele muutumine on tingitud mitmest asjaolust, kõige tõenäolisemalt on selle põhjuseks see, et olete pikalt ühel lehel ja kui hakkate kas tellimust kinnitama või liigute teisele lehele muudab programm automaatselt keele. Sellisel juhul oleme tänulikud, kui annate ka meile sellest teada.

Tellimuse vormistamisest on möödas juba nädal, kuid pakki ei ole siiani minuni jõudnud. Tavaliselt olen paki saanud lubatud ajaga, mis on 2-3 tööpäeva. Mida teha , kui pakk on kadunud?

Tõesti, tavaliselt jõuab pakk kliendini tellimuse esitamise päevast 3- 5 tööpäeva jooksul. Juhul, kui pakk ei ole lubatud aja jooksul Teieni jõudnud, siis palun helistage meie klienditeeninduse telefonil 600 66 22 või 55 77 686, siis saame paki kiiremini leida. Samuti, kui olete valinud kullerteenuse ja kuller ei saa Teiega paki kohaletoimetamisel telefoni teel ühendust, siis pakk toimetatakse lähimasse Eesti Posti postkontorisse ning Teile saadetakse välja sellekohane teatis, et pakk on postkontoris. Esimesed 15 päeva on paki hoiustamine tasuta, edasi on paki hoiustamise hind vastavalt Eesti Posti hinnakirjale. Omniva pakiautomaadi teenuse puhul saadetakse Teile SMS, kui pakk on jõudnud Teie poolt valitud postiautomaati. Kui kogemata olete SMS-i ära kustutanud, siis palun pöörduge esimesel võimalused Dermosili klienditeenindusse ja Teile saadetakse Omniva poolt välja uus ukse kood. Pakki hoiustatakse Omniva pakiautomaadis 7 päeva. Pärast seda saadetakse pakk Dermoshopi Tallinna kontorisse.

Meist

Kvaliteetsed jumestustooted, trendikad erihooldustooted ja turvalised baastooted kogu perele – Dermoshop Oy on Dermosili tooteid välja töötanud aastast 1988. Hetkel on tootevalikus ligikaudu 400 toodet. Tutvu ja leia oma lemmikud!

Tellimistingimused | Süsteemiinfo © Dermoshop OÜ