Kõik osalema!

Dermosil Goodwill on kogukondliku tegevuse toetamise ja eluks abikäe pakkumise viis.

Kogukondlikul tegevusel on olnud Dermosili tegevuses algusest peale tähtis roll. Kõik sai alguse töökollektiividest, kes hakkasid Dermosili tooteid grupis tellima ja vastu võtma.

Dermoshop on aastate jooksul osalenud ühiskonnale suunatud tegevustes ja toetanud koos oma klientidega paljusid heategevusprojekte. Nüüd soovime tõsta vastutustöö oma tegevuses veelgi kesksemale kohale ja teha rohkem head kui kunagi varem.  Eelmise aasta novembri lõpul lansseeris Dermosil Soomes uue rahakogumiskontseptsiooni, mille keskmes on Dermosili tootesari Goodwill.
„Soovime jõuliselt toetada kogukondlikku tegevust meie ühiskonnas. Kui ostad sarja Goodwill toote, läheb 20% toote hinnast heategevuseks,” sõnab Kim Strömman.
Dermosilil on alati mõni heategevusobjekt, mida sarja Goodwill toodete abil toetatakse. Eestis on esimeseks rahakogumisobjektiks aastal 2020 SOS Lasteküla Eesti Ühing.

SOS Lasteküla Eesti Ühing saab Eestist käesoleval aastal juba 25-aastaseks ning ühingu peamine eesmärk on pakkuda vanemlikust hoolitsusest ilma jäänud lastele uut kodu ning valmistada nad ette iseseisvaks eluks. SOS Lasteküla Harju-, Viru-, Raplamaa ja Lõuna-Eesti programmis kasvab täna 200 last. Kõik nad kannavad endaga kaasas keerulist ja väga tihti valusat sünnipere lugu. Enamikule on oma päriskodus armastuse asemel osaks saanud hüljatus, ükskõiksus, hoolimatus. 

Lisaks sellele tegeleb SOS Lastküla Eesti Ühing ka ennetustööga, et lapsed saaksid jääda oma bioloogilisse perre. Peredest eraldamise ohus on aastas hinnanguliselt 7000 last. Peretugevdusprogramm aitab peresid, kes ei oska enam oma muredega toime tulla, olgu põhjused ükskõik millised: laps ei taha koolis käia, elukaaslane on vägivaldne, ema on oma enesekindluse ning eluisu kaotanud, pere ei oska end võlaahelatest välja rabeleda.

Kogukondlik tegevus aitab ennetada tõrjutust. Võimalus õppida, tegeleda hobidega ja tööd teha aitab heast argirutiinist kinni hoida.
„Inimestena vajame ühtekuuluvustunnet ja kui jääd sellest ilma, tekib oht jääda tõrjutuks. See kipub kergesti ununema, kuigi selle negatiivsed tagajärjed on väga laiaulatuslikud,” nendib Strömman.
„Me soovime, et kõik saaksid osaleda heategevuses, ja selleks on vaja organiseerida rahakogumine. See on ka Goodwilli moto: kõik osalema,” selgitab Strömman.

Tootesarja Goodwill kuulub neli toodet: kaks käteseepi ja kaks dušigeeli. Kõik tooted on meeldivalt magusa kommilõhnaga. Ostes Goodwilli toote, toetad alati ka head tegevat eesmärki. Kogu tootevaliku, lisateavet heategevuskampaania loomise ja heategevustöö kohta leiad veebipoest, dermosil.ee/goodwill.

Jah

Artikliga seotud tooted

Uudised