FAQ- korduma kippuvad küsimused

Olen oma salasõna unustanud, kuidas saan uue salasõna?
Veebipoe paremas ülaservas on punkt Logi sisse. Seda klõpsates leiad ununenud salasõna uuendamisfunktsiooni. Sisesta lingi alt avanevasse aknasse oma e-posti aadress, millega oled meie veebipoes kasutajaks registreerunud ja vajuta Saada. Sinu e-posti aadressile saadetakse link, mille kaudu saad ise uue salasõna luua ja salvestada.

Olen oma salasõna unustanud ja püüan uut tellida. Süsteem ei aktsepteeri minu e-posti aadressi. Milles on probleem?
Salasõna uuendamisfunktsioon aktsepteerib e-posti aadressi, millega oled meie veebipoe kasutajaks registreerunud. Kontrolli, et sisestatud e-posti aadress on sama, millega registreerusid. Kui sinu e-posti aadress on muutunud ja sul pole enam oma vanale e-posti aadressile juurdepääsu, pöördu meie klienditeeninduse poole.

Kust tulevad Dermosili tooted?
Dermosili toodete tootearendus toimub meie Pohjanmaa rannikul asuvas peakontoris Korsnäsis. Dermosili kosmeetikatoodete tootmine toimub lisaks Soomele Rootsis, Taanis ja teistes ELi riikides, välja arvatud üks erand, milleks on Jalgu koorivad kilesokid (3713). Neid toodetakse Hiinas, sest antud toodet ei ole Euroopas saadaval. Tooted saabuvad tehastest meie Korsnäsis asuvasse lattu, kust need saadetakse otse klientidele.

Milliseid tooteid võin raseduse ja imetamise ajal kasutada?
On olemas suhteliselt vähe uuringuid selle kohta, milline on mitmesuguste kosmeetiliste ainete mõju raseduse ja imetamise ajal. Seetõttu on alati soovitatav jääda võimalikult suures osas baastoodete juurde, nagu näiteks allergiamärgise kasutusõiguse saanud lõhnastamata baastooted ja Dermosili sarja Nature looduskosmeetikatooted. Raseduse ja imetamise ajal on oluline mitmekülgselt hoolitseda nii iseenda kui lapse heaolu eest, milleks on tervislik toitumine, piisav liikumine ja puhkamine. Nendel teemadel saad usaldusväärset teavet oma nõuandlast.

Kas saan teha lisatellimuse, kui unustasin mõned tooted tellimusele lisada?
Tellimusele saab esitada lisatellimuse, kui tellimuse eest ei ole tellimuse esitamise hetkel tasutud ja tooteid ei ole veel pakitud. Soovime pakkuda klientidele kiiret tarnet, seega jõuavad tellimused üsna kiiresti koostamisetappi. Eraldi saadetavate alla 50-euroste lisatellimuste eest lisandub saatmiskulu 6 eurot. Lisatellimuse tegemisel teata oma tellimuse kinnituse number.

Olen saanud kampaaniakoodi. Kuidas seda kasutada?
KAMPAANIAKOODI saad sisestada kassaetapis kampaaniakoodi väljale, mis avaneb klõpsates. Teise variandina võid peale toodete ostukorvi lisamist avada ostukorvi, et selle sisu kontrollida, ning siis leiad kampaaniakoodi välja tooteloetelu kõrval oleva kokkuvõtteakna alt.

Olen alla 18-aastane ja sooviksin teilt tooteid tellida. Kas see on võimalik?
Meie toodete tellimiseks peab olema vähemalt 18-aastane. Alla 18-aastase puhul on alati nõutav, et tellimuse teeb hooldaja.

Sain kätte ainult osa tellitud toodetest, mitte kõike tellitut. Millest see on tingitud?
Tegemist võib olla mitmest pakist koosneva saadetisega, mis tähendab, et sinu tellitud tooted on pakendatud kahte või enamasse kasti. Mitmest pakist koosneva saadetise puhul liiguvad pakid transporditeekonnal eraldi ja neil on ka eraldi paki jälgimiskoodid. Seega võivad pakid saabuda erinevatel aegadel. Mitmest pakist koosneva saadetise pakikaardil on teave pakkide arvu kohta. Pakkide arvu ja nende jälgimiskoode saad kontrollida ka veebipoe jaotisest Minu leht. Meie klienditeenindus aitab sind meelsasti ka selles küsimuses.

Sooviksin tellida ainult ühte toodet. Kas on võimalik tellida vähem kui 50 euro eest?
Jah, saab teha ka väiksemaid, alla 50-euroseid tellimusi, kuid siis lisanduvad tellimusele saatmiskulud summas 6 € (kullerteenus) ja 4€ (pakiautomaat ja Omniva Postkontor). Veebipoe kaudu esitatavate alla 50-euroste tellimuste eest tuleb tasuda tellimuse tegemise käigus internetipanga kaudu. Premium-taseme kliendid saavad teha ka väiksemaid tellimusi ilma saatmiskuluta ja kasutada makseviisina arvet. Premium-taseme klientidele kehtivate soodustuste kohta saad lugeda siit.

Kas boonustooteid saab vahetada?
Veebipoe kaudu esitatud tellimuste eest saab klient alati boonuspunkte, mille eest ta saab hetkel kehtivast boonustoodete valikust endale ise boonustooteid valida. Telefoni teel esitatud tellimuste korral määratakse boonustooted automaatselt vastavalt arve lõppsummale. Mõlema boonussüsteemi puhul kehtib reegel, et boonustooteid ei saa vahetada.

Kas teie tooted sobivad ka tundlikule nahale?
Tundliku naha korral sobivad hästi sarja Sensitive allergiamärgisega tooted. Allergiamärgis annab tunnistust sellest, et tegemist on tootega, mida on uuritud ja mis ei sisalda lõhnaaineid ega üldjuhul ärritava või sensibiliseeriva toimega aineid. Kui sul on ülitundlik nahk ja soovid toote sobivuses kindel olla, siis võid esmalt toodet paari päeva jooksul proovida küünarnuki piirkonnas.

Kui kaua kreem avatuna säilib?
Kreemid on sarnaselt toiduainetele värskest toorainest valmistatud tooted ja säilivad kuupäevani „parim enne”, kui toode on avamata ja kasutamata. Peale avamist on üldjuhul reegliks, et kreem säilib sõltuvalt säilitustingimustest 3–6 kuud. Peale seda tuleks toode uue vastu välja vahetada. Tootel võib olla ka nn PAO (Period After Opening) märge, kus on eraldi näidatud kuude arv, kui kaua toode peale avamist säilib.

Miks lõhnastamata toode lõhnab?
Kuna tootele ei ole lisatud mingeid lõhnaaineid, võib tootes avalduda kasutatud toorainete iseloomulik lõhn. Näiteks võivad lõhnastamata toote toorained anda tootele kerge ravimilaadse lõhna.

Kas teie tootevalikus on imikutele ja väikelastele sobivaid tooteid?
Sarjas Sensitive on palju imikutele ja väikelastele sobivaid tooteid. Need on lõhnastamata tooted, millele Soome Allergia-, Nahahaiguste ja Astmaliit on omistanud allergiamärgise kasutusõiguse. Kõik tooted leiad mugavalt veebipoe menüüst NAHAHOOLDUS – KATEGOORIA – Imikud ja väikelapsed.

Minu e-posti aadress muutus ja registreerusin kasutajaks uue e-posti aadressiga. Kuhu minu varasemad boonuspunktid kadusid?
Tellimuse eest saadavad boonuspunktid salvestuvad alati sellele kontole, mille alt tellimus esitatakse. Kui oled endale teinud täiesti uue kasutajakonto ehk uuesti registreerunud, siis võimalikud varem alles hoitud boonuspunktid on jäänud sinu varasemale kontole. Olukorra selgitamiseks pöördu meie klienditeeninduse poole. Mitmekordset registreerumist tasuks vältida, sest vastasel juhul kogunevad tellimused ja boonused eri kontodele.

Kui sageli teie kliendiajakiri ilmub?
Dermosili kliendiajakiri ilmub kuus korda aastas: jaanuaris, märtsis, mais, juulis, septembris ja novembris. Ajakiri kehtib kaks kuud ja see saadetakse automaatselt meie kõikidele aktiivsetele klientidele ( kes on teinud aasta joosul vähemalt ühe tellimuse). Suure postitamiskoguse tõttu saavad kliendid ajakirja kätte kas ilmumiskuu algul või hiljemalt selle keskel. Saad kliendiajakirja tellimust ja oma andmeid kontrollida või uuendada veebilehe jaotise Minu leht alt.

Miks on tootevalikust välja läinud toode, mida varem tellisin?
Toote tootevalikust välja jäämisel ei ole sageli üht selget põhjust. Arendame pidevalt oma tootevalikut ja juhindume arendustöös nii klientide soovidest, ilumaailma trendidest, müügikogustest kui ka seadustest ja uurimistööst, mis mõjutavad näiteks teatud koostisosade kasutamist. Arendustöö on möödapääsmatu ka suurepärase hinna ja kvaliteedi suhte hoidmiseks. Osa meie tootevaliku toodetest on nn Limited Edition tooted, mis on müügil ainult piiratud koguses.

Kas teie koorivad tooted sisaldavad plastterasid?
Vastavalt oma keskkonnaprogrammile kasutame koorivates toodetes ainult looduslikke koorivaid koostisosi nagu purustatud riisiteri, suhkrukristalle või mandlikoori. Plastterasid me ei kasuta.

Kas kasutate toodetes parabeene?
Me ei kasuta toodetes parabeene. Kõik meie tooted on alates 2015. aasta algusest parabeenivabad.

Kas Dermosili tooteid testitakse loomade peal?
Dermosil ei ole testinud ega testi oma tooteid ega tooraineid loomkatsete teel. Järgime ELi territooriumil kehtivat loomkatsete keeldu kosmeetikas, mis ELis alates 2004. aastast etapiviisiliselt jõustus. Märtsis 2013 lõppes viimane loomkatsete keeldu puudutav üleminekuaeg. Keeld hõlmab nii valmistooteid kui ka nende koostisosi. Oleme loomkatsete mittekasutamise osas valinud avatud teavituspoliitika, mistõttu me ei pea vajalikuks liituda tasuliste loomkatsevabade toodete nimekirjadega, sest samad õigusaktid kehtivad kõikidele turuosalistele. Meie tegevuse aluseks on kvaliteedi- ja keskkonnajuhtimissüsteemid, mille tõestuseks on Dermoshopile Soomes omistatud ISO 9001:2008 ja ISO 14001:2004 sertifikaadid. Nendega seotud auditid toimuvad kord aastas. Meie tegevus on väga suures ulatuses kontrollitud ja sertifitseeritud.

Kust saan uudiskirja tellida?
Veebipoodi sisse loginud klient saab tellida meie uudiskirja DermoNews jaotisest Minu leht / Minu valikud. Kui sa ei ole veel meie kodulehel ennast kasutajaks registreerinud, kuid soovid meie uudiskirja saada, siis sisesta oma e-posti aadress veebipoe alaosas oleva lingi alt Telli uudiskiri DermoNews.